טיפוח הבית

דברים שלא חשבתם שאפשר לעשות עם מדבקות

בעבר הרחוק, שהיינו ילדים, המדבקות הכי מוכרות שהיו לנו בראש ובכלל בחיים זה מדבקות של סמיילי על המבחנים שהיינו מוציאים ציונים גבוהים. זה לפחות הזכרון שלי. אומנם מאז השתנה העולם והיום אפשר לעשות הרבה יותר עם מדבקות אבל זה לא הסיפור.

כשאתה ילד אתה חושב שמדבקות זה רק לילדים. אפשר למצוא את זה בחנויות צעצועים, מדבקות של גיבורי הרגע כגון צבי הנינג'ה, גאליס, יובל המבולבל או כל דבר אחר שמתאים לאותה התקופה. אך כאשר אתה מתבגר אתה מגלה שיש עולם שלם של מדבקות שעוד לא שמעת עליו. מדבקות קיר.

כיום, ישנן חברות שמעניקות לכם שירותים של הדפסת מדבקות קיר אישיות או מוכנות לקניה ברשת האינטרנט בוחנויות החברות השונות, כך שאפשר לעצב את הבית בקלות וללא כל מאמץ. יש מכה קלה בצבע בקיר? הדביקו מדבקה יפה לכיסוי ותייפו את החדר וגם תסתירו את הבעיה בצבע.

איזה סוגי מדבקות קיר קיימות

כיום אפשר למצוא סוגים רבים של מדבקות קיר המותאמות לגילאים השונים ולרוח כל חדר וחדר.

לדוגמא: מדבקות קיר לסלון שיכולות לשדרג את מראה הסלון ולהפוך אותו במגע קל של מדבקה למשהו הרבה יותר מהריב ומהמם

saloon
דוגמא למדבקת קיר בסלון הבית

עוד דוגמאות של מדבקות מדהימות אפשר למצוא למשל בחדרי השינה. אם אתם אוהבים משפטים מיוחדים (אפשר לקרוא משפטים יפים באתר ויקיציטוט והלדפיס אותם על מדבקה) אז אפשר להדביק מדבקה של משפט יפה, אם אתם יותר אוהבים דברים יותר דביקים ורומנטיים אפשר להדביק לבבות ופרחים.

הנה תמונת מדבקת קיר בחדר השינה לדוגמא:
sleep

מדבקות נוספות שאפשר להדביק

כמו שראינו במהלך הפוסט יש לא מעט רעיונות יפים (וממש לא יקרים) שאפשר להדביק בבית ושדרג אותו בקלות. מדבקות קיר המתאימות לחדרי שינה, חדרי ילדים, סלון מטבח ועוד. אך אפשר למצוא עוד לא מעט דברים שאפשרים באמצעות שירותי החברות למדבקות אלו כגון:

  • יש לכם עסק? מיתוג עסקי בתוך העסק על ידי מדבקות קיר יפות שייפו את המשרד ויעשו אווירה יותר נעימה לעובדים במשרד זה וגם ללקוחות המבקרים במשרד.
  • מדבקות למקרר. אם יש לכם מקרר ישן או קצת לא מתאים לעיצוב הבית, אפשר להדביק עליו מדבקות יפות שיהפכו אותו בקלות ובמהירות למקרר יפה ומרשים הרבה יותר
  • מדבקות על אריחי הבית – לקחת אריחים פשוטים ולהפוך אותם למרהיבים בלי להוציא הרבה כסף על שיפוץ
  • מדבקות לרכב – שדרוג גדול לרכב במחיר קטן.

למידע ופרטים אתם מוזמנים לפנות לאתר הבא -stickdecor.co.il