כסף רכבים

שירותי פירוק רכבים וקנייתם הקיימים בשוק

פירוק רכבים

כיום, כאשר אנחנו רוצים למכור את הרכב, יש לנו לא מעט אפשרויות מכירה והחלפה של רכבים. ודוגמא מובהקת לכך זה כל עשות הפרסומות שמציפות את הטלויזיה של מכירה וקניה של רכבים יד שניה. האחרונה שזכורה לי היא אותה פרסומת של אלי אילדיס המפרסם את חברת לובינסקי טרייד המציגה את המסלול החדש שלהם למכירה וקניה של רכבים יד שניה מהחברה. תקבלו גם אחריות למשך שנתיים על הרכב, גם טיפולים לפי דרישות יצרן הרכב לשנתיים וגם תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים מחברה גדולה ואמינה שבנוסף לרכבי היד השניה שלהם יש גם את יבוא רכבי סיטרואן ורנו לארץ.

קונים משאיות לפירוק לחצו על הקישור >>

אך לא כל רכב שיש ברשותינו יוכל להכנס לאותה רשימת רכבים מובחרת בחברות הגדולות. לפעמים הרכב שברשותינו הוא ישן, עתיק ואולי כבר לא שמיש. ולטיפול בתקלה זו יש לא מעט פתרונות.

  1. הפתרון הראשון והנוח ביותר הוא מכירה או קניית הרכב לחלקי חילוף. אומנם הרכב כולו לא שמיש אבל בטוח שנוכל למצוא לא מעט חלקים ברכב אשר שמישים וניתן למכור אותם למוסכים, יש אנשים שמתעסקים עם זה,אנחנו כמוכרי הרכב צריכים רק להשבית את הרכב ולמכור אותו לחברה המתעסקת עם פירוק הרכב ומכירת חלקיו.
  2. מכירת הררב לברזל – רכב שוקל לא מעט משקל ולפעמים שווה לנו למכור אותו לאוספי הברזל. אם הרכב שוקל 3 טונות וקילו ברזל עולה בסביבות ה- 800 שקלים, אחרי קצת הורדה מצד הקונה אפשר להגיע לסכום נאה של 1500 שקלים פלוס מינוס על רכב שכזה.
  3. אם הרכב טוטאל לוס, משמעות הדבר שהרכב עבר תאונה קשה ובלתי ניתן להשיב אותו לכבישי ישראל, הוא מוכרז כרכב מושבת ויוצא מכלל שימוש. אך ישנם מגרשי מכוניות ואנשים שמוכנים לקנות רכבים במצב כזה ולעשות בהם שימוש. גם האופציה הזאת עומדת לרשותינו במקרה ואין לנו שימוש ברכב.
  4. אם מצב הרכב הוא שמיש אפשר למכור אותו גם לנסיעה, אם לאדם פרטי שמחפש רכב יד שניה לנסיעה או אם הרכב ישן ואין לו שוק קונים גדול אפשר למכור אותו לאותן החברות לפירוק רכבים, חברות אלו קונות רכבים גם לנסיעה, מחיר רכב לנסיעה לרוב גבוה יותר ממחיר רכב לפירוק.
  5. בעבר, היתה אפשרות למכור את הרכב לגריטה ולקבל תשלום ישירות ממדינת ישראל עבור רכב ישן. הקריטריונים אומנם היו שהרכב יהיה שמיש ובעל טסט אבל המדינה הציעה 3000 שקלים לכל רכב המובע לגריטה על ידי המדינה ורבים עדיין מחכים שיהיה עוד מבצע כזה להחלפת רכבים ישנים.

סוחרים\ מכירת רכבים לפירוק מומלצים:

ע.ש. קניית רכבים לפירוק אתר אינטרנט: https://www.xn--5dbilgg2cxabf.com/

עומר ברוך רכבים לפירוק אתר אינטרנט: https://fast-dismantling.com/

חברת פירוק רכבים CARTRASHER אתר אינטרנט: https://www.cartrasher.com/

ניר המהיר מכירת רכב לפירוק בכל הארץ אתר אינטרנט: https://xn--9dbaaobiklu7b9akw.net/

תהליך פירוק הרכבים

מחפשים חלפים כגון גלגלים ? או למשל מצברים לרכבים או לכלים חשמליים אחרים? קראו איך לבחור את המצבר הנכון