מצבר לרכב פרטי
כלי רכב

אילו שירותים תמצאו בחנות מצברים לרכב

קיימות המון חנויות (בעיקר באזור יפו) של מצברים לרכב. שם תוכלו להחליף ממצבר ישן לחדש, ממצבר תקול לשמיש ואפילו לקנות מצבר יד שניה במקרה וידכם איננה משיגה עבור מצבר חדש מהשקיות. אך חנויות אלו מציעות שירותים חדשים ומעניינים שיכולים לעזור לכם במרים נוספים מלבד החלפת מצבר לרכב בעת הצורך.

שירותי חנויות מצברים לרכב

  • מצבר לרכב פרטיאם לדוגמא המצבר התרוקן, אך לא התקלקל. ישנה אופציה שלא רבים מכירים שנקראת טעינת מצברים. ישנו מכשיר מיוחד שטוען את המצבר (מטען מצברים) בחשמל על מנת שיוכל לחזור לפעולה ויחד עם זאת להמשיך לתת את השירות שלו כמצבר לרכב. במקרה כזה של מצבר לא טעון, יש לבדוק את טעינת הרכב, שכן ידוע שהרכב טוען את מצברו במהלך הנסיעה ואם המצבר מתרוקן כנראה יש בעיה חשמלית שרצוי לתקן.
  • כלי הרכב החשמליים כבר מזמן הם חלק בלתי נפרד מהנוף. כיום בחנויות המצברים הללו אפשר למצוא גם סוללות עבור אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי. גם לתקן וגם להחליף ישן בחדש. רוב החנויות נותנות זיכוי על סוללות ישנות תמורת חדשות אז בידקו את זה אם אתם מחליפים סוללה לכלי רכב חשמלי.
  • מצברים לכלי רכב שונים. חוץ מרכבים פרטיים ישנם גם קטנועים, אופנועים ומשאיות שצריכות מצברים המתאימים בדיוק להם. בחנויות המצברים ישנם את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים, כך שלא צריך ללכת לחנות מיוחדת או למוסך מיוחד של משאיות עבור מצבר למשאית, אפשר למצוא הכל במקום אחד בקלות.

כמו שאתם שמים לב, חנויות המצברים ביפו מציעות מגוון לא קטן של שירותים, ממש כמו פורטל השירותים והמידע הממשלתי שמציע מגוון רחב של שירותים אינטרנטים במקום לבוא ישירות למשרדי הממשלה ולהתייבש בתור.

רוצים לדעת איך לבחור את המצבר הבא שלכם ? קראו את המאמר בקישור >>>

ידע זה כוח! קראו עוד מידע איך לבחור בעל מקצוע ותיק בתחום החלפת מצבר לרכב >>>

One Reply to “אילו שירותים תמצאו בחנות מצברים לרכב

Comments are closed.