מנעולן

מנעולן בירושלים

כשאנחנו תקועים מחוץ לדלת בבית או כאשר נשבר המפתח בתוך המנעול זה לא סימן טוב , קורה הרבה מקרים שאנחנו נאלצים להזמין אדם מומחה שיגיע על מנת לפרוץ את הדלת, לתושבי ירושלים דרוש מנעולן בירושלים.

מנעולן בירושלים צריך להגיע מיד

אם אתם מתקשרים למנעולן חשוב שהוא יגיע מיד, אנחנו הישראליים בעלי פתיל קצר, מה שאומר שאין לנו סבלנו להרבה מאוד דברים, כמה שפחות לחקות זה אצלנו בדם ואם אפשר גם "לדפוק את בעל המקצוע במחיר " , חבל שככה אבל זה לצערינו רובנו לא רוצים לצאת פראיירים גם כשמזמינים שירותים של מנעולן בירושלים.

כמה עולה לתושבי ירושלים להזמין פורץ מנעולים?

היום יש מחירי שוק משתנים בין לפורץ א לפורץ ב , גם מנעולן בירושלים שמוכר שירות החלפת מנעול וקבלת מפתחות אמורה לעלות בין 400 ל 500 שקלים , זה בהתחשבות ויש לכם דלת פלדה חזקה. יש לציין שנהוג לקבל מפתחות רזרבה X4 .

חולמים להיות בעתיד מנעולנים אמיתיים? בקרו בערוץ היוטיוב של "המנעולנים המטורפים" , תוכלו לצפות במיטב הטיפים והטריקים של המנעולנים הטובים ביותר בעולם! ( אם תתאמנו גם אתם תגיעו לתוצאות הרצויות! , גם אם לא תמיד אפשר לשלב קורס מנעולנים )

מה חשוב לדעת כשרוצים להזמין מנעולן באזור מגוריכם

אם אתם גרים באזור ירושלים , רצוי והגיוני שתחפשו באינטרנט מנעולן בירושלים ולא מילת חיפוש אחרת, גם באיזורים קטנים לדוגמא מנעולן בעיר מודיעין לא בהכרך יגיע לעיר ירושלים ולכם צריכים להיות ממוקדי מטרה. במידה ותדברו עם מנעולן שמתגורר מחוץ לעיר שלכם נוכל להבין את בקשתו הגבוה יותר לעמלת הגעה ליעד.

2 Replies to “מנעולן בירושלים

  1. ומה עושה אזרח ישראלי שגר בתוך הקו הירוק ? נו באמת כל המנעולנים האלה לא יגיעו לעבוד בכפר ליד

  2. יש לנו דלת פלדלת בבית , הזמננו בחור מנעולן שיסדר לנו את התקלה ,דרש 650 שקלים החוצפן! , לבסוף הצלחנו להתפשר על 550 שקל, אז שימו לב שהם תמיד משחקים עם המחיר כאילו " לפני מע"מ" , חשוב לסגור מחיר מראש

Comments are closed.