תשלומים אונליין
כסף

איך ניתן לבצע תשלומים באינטרנט

פעם כאשר הייתם צריכים לרוץ ולשלם דו"ח עירוני מה שהכי היה מעצבן בלשלם אותו זהו לא רק הסכום לתשלום אלה גם הדרך , ללכת לדואר פיזית ולשלם את הקנס יכול להיות מעוד מעיק בעיקר בגלל העומס על הדואר ועל התורים הארוכים שמחכים לנו.

זמן ממוצע ( לפחות מה שאני מדדתי ) בסניף רחובות בדואר הוא מעל 20 דקות ובימים כמו יום שישי יכול להיות אפילו מעל שעה!

פתרונות לתשלומים מכוונים

היום ישנם פתרונות מעולים לבצע תשלומים שונים,אגרות וקנסות בצורה מכוונת. לצורך הדוגמא במידה וקיבלתם דו"ח בידקו בפתח האם מופיע אתר אינטרנט על הדוח או כתובת של ה"ערייה הספציפית" , לצורך ההדגמה במידה וקיבלת דוח על ידי עריית רחובות תוכלו להעזר בשירותים באינטרנט של : https://www.metropark.co.il/ (מטרופארק ).

השלבים הם מאוד פשוטים,בשלב הראשון בוחרים את נושא התשלום שלכם, לדוגמא תשלומי חניב, תשלומי פיקוח עירוני או אגרות שילוט. ולאחר מכן בוחרים את העיר \רשות שאתם מעוניינים לשלם לה.

בשלב השני אתם צריכים להכניס את "מספר השובר שלכם " הלו הוא הקוד שמופיע בראש הדוח\מסמך.

בשלב השלישי אתם מבצעים תשלום מכווון ( אין מה לדאוג היום לשלם באינטרנט , קיימים נוהלי בטיחות ברמה גבוה, ואתרים אלו בעלי תקני סליקה ובעלי אישורים מיוחדים כגון PCI Compliance Solutions ).

השלב הרביעי הוא השלב האחרון, קיבלתם אישור ,מדפיסים קבלה וזה הכל! בתוך פחות מדקה תוכלו לשלם את דו"ח באינטרנט מהבית במקום ללכת לסניף הדואר ולבזבז זמן יקר !

One Reply to “איך ניתן לבצע תשלומים באינטרנט

Comments are closed.